Τα αποξηραμένα φρούτα είναι από τις πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές που έχουμε. Οι μικρές αυτές μπουκιές είναι γεμάτες θρεπτικά συστατικά που ο οργανισμός μας χρειάζεται κάθε μέρα.

Αντιμετωπίστε λοιπόν την κούραση, τους μυϊκούς πόνους από την άσκηση, αλλά και πολλές παθήσεις με αποξηραμένα φρούτα.

ΤΟΡ 8

Βερίκοκα                                                 Ενέργεια : 182 Kcal / 100g

Τα αποξηραμένα βερίκοκα περιέχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλιο και βιταμίνη Α κυρίως καροτενοειδών. Προστατεύει από τις καρδιακές παθήσεις και την υψηλή πίεση του αίματος.


Σταφίδα                                                    Ενέργεια : 246Kcal / 100gr 

Οι σταφίδες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και καθόλου λιπαρά. Είναι από τις πλουσιότερες πηγές βορίου, του ιχνοστοιχείου εκείνου που προωθεί την απορρόφηση ασβεστίου στο σώμα. Προστατεύει από την οστεοαρθρίτιδα, μειώνει την οστική απώλεια στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση και τον καρκίνο του προστάτη.


Σύκα                                                          Eνέργεια : 213Kcal / 100gr

Τα σύκα είναι πλούσια πηγή σε μαγνήσιο και ασβέστιο. Περιέχει σε αφθονία βιταμίνες Α, Β1 και Β2. Υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, φολικό οξύ και κάλιο. Βοηθάει την καλή λειτουργία του εντέρου και στην αντιμετώπιση της αναιμίας. Προσοχή όμως στην κατανάλωσή του καθώς διαθέτει περισσότερα σάκχαρα από άλλα φρούτα, χαρίζοντας και θερμίδες- εκτός από ενέργεια-.


Δαμάσκηνα                                             Ενέργεια : 161Kcal / 100gr 

Τα αποξηραμένα δαμάσκηνα αποτελούν σημαντική πηγή βιταμινών και μετάλλων. Προςφέρουν περισσότερο σίδηρο ακόμα και από ότι μία μερίδα συκώτι. Ρυθμίζουν το πεπτικό σύστημα και την πίεση και συνιστώνται συχνά σε όσους υποφέρουν από δυσκοιλιότητα και υπέρταση.


Κεράσι                                                   Ενέργεια : 165Kcal / 100gr   

Είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C, E ,Β, β-καροτένιου, σιδήρου και ασβεστίου και βοηθά στην καλή υγεία των οστών. Επιπλέον περιέχει μελατονίνη, μια ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία που συμβάλει στη λειτουργία του βιολογικού μας ρυθμού.       Τα αποξηραμένα κεράσια είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τις φλεγμονές, συμπεριλαμβανομένης της αρθρίτιδας.  


Κράνμπερι                                            Ενέργεια : 293Kcal / 100gr  

Τα κράνμπερι είναι πηγή φλαβονοειδών, βιταμινών B και C, κάλιο και σίδηρο. Τα φλαβονοειδή είναι φυτικές χρωστικές ουσίες που ευθύνονται για το κόκκινο και κίτρινο χρώμα των φρούτων και των λαχανικών και έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Συγκεκριμένα, αποτρέπουν τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, δηλαδή επιβλαβή μόρια οξυγόνου που μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο, καρδιακές παθήσεις και άλλα σοβαρά προβλήματα. Επίσης είναι πολύ φτωχά σε θερμίδες και για αυτό προτιμάται στην δίαιτα.


Χουρμάδες                                             Ενέργεια : 248Kcal / 100gr

Ο χουρμάς έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι απελευθερώνει σάκχαρα με αργό ρυθμό και κρατά τα επίπεδα ενέργειας σταθερά, παρά την έντονη γλυκύτητά του. Δίνει ενέργεια και καταπολεμάει την κούραση.


Παπάγια                                                  Ενέργεια 186Kcal / 100gr    

Η παπάγια – το φρούτο των αγγέλων- είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, C, φυτικές ίνες και μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο και φώσφορο. Επίσης, περιέχει βιταμίνες Β1, Β3 και Β6 οι οποίες βοηθούν να καθαρίσουν το αίμα από τις τοξίνες. Η παπάγια είναι επίσης πλούσια σε ένα ένζυμο, που ονομάζεται παπαΐνη και βοηθά ιδιαίτερα την πέψη, την αφομοίωση των πρωτεϊνών ενώ χρησιμοποιείται και για την θεραπεία τραυμάτων και εγκαυμάτων. Έχει διουρητικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βοηθάει στην πρόληψη της κυτταρίτιδας, βελτιώνει τον μεταβολισμό και βοηθάει στην απώλεια βάρους.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This